måndag 1 juni 2009

varmt igen !

Vilken tur vi haft idag! Sol och värme! Varmare än igår tillomed!Jag gick hem till Marina i mjukis brallor, men det fick jag ångra, hem o byta till leggings. Men dock hade jag ett långt svart linne och svarta leggings, men var mkt skönare än mjukisar. Oskar kom inte ikväll heller, men imorgon lovade han att komma, han hade ännu saker att göra, kommer han inte imorrn så kommer lill familjen och hämtar pappan i familjen ! så de så ! Jaja, drack kaffe vid marina, VILKEN VÄRME! men vi bestämde oss för att testa nya glass baren i slite, fett gott, jag tog viol och lakrits. Mums.. Lite dåligt med sittplats dock.. två jälva stolar, pff.. så vi ströva runt lite, sen kom thomas, lortig som han var gick vi in på konsum, handla, sen gick dom hem och jag gick hem.. det e typ vad ja gjort idag, ville inte gå hem, men skall man bara sitta på slite o glo då? i dont think so ^^ Så la ebba o sov middag, satte mej o såg tv, åt mat, plocka undan lite, sen upp med ebba o leka leka,, vi låg på golvet o jollra med varann =)
Nu skall vi mysa lite i soffan!
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar