onsdag 10 juni 2009

Ebbisen o ja har badat =)

Nu har jag och Ebba badat =) Och min sötnos har vaknat förresten! Skönt. Vi plaska på i badkaret tillsammans. hon kan inte ligga still i en enda sekund, så kul o höra henne skratta o skrika och bara skvätta vatten på sin mamma ^^ Den lilla busen =)
Nu skall jag göra mat till henne, sen skall vi ligga i soffan o se på robert gustavsson nya film, Efter det skall vi ta en promenad har jag tänkt, så vi får lite av dagens friska luft.
Pratade med Sanna förut, hon fråga om ja ville följa med henne Ida och Emma på after beachen på lördan efta midsumman.. och det ville jag såklart, inte fått träffa Ajda på länge. Så tack för att du fråga tjockis..
Nej, nu börjar Ebbis bli hungrig!
Skriver ett kvälls inlägg sen =)
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar