söndag 21 juni 2009

Midsommar!

Våran midsommar var jätte kul. Vi åkte ut till eksta till malin och patrik, och lill gabriella ofc.
Vi kom först.. Eller Lucas var redan där. fick inte träffa hans nya tjej, tråkigt. Men han träffa Ebba för första gången.. Sen.. sen kom Min Josse.. Min älskade Josefin. Och hennes totalt underbara son Albin.Goare unge får man leta efter. Skönt att se henne, få träffa henne och prata.. vi satt iaf i solen och drack o prata.. Ebba låg inne på terrassen på ett täcke, hon får juh inte vara i solen. Gabby är det en sån jävla fart på iaf.. hon e lite oförsiktig, men men.. söt som socker är min lilla tös.
Helen och Peder kom sen, med sin lilla Thea. Så stor hon har blivit då.. så jävla söt!
Det var så kul, det var bara barnfamiljer där. Super bra för ebba o träffa andra barn, och hon tyckte det var jätte kul att se andra pojkar o flickor, man fick se henne le på ett helt annat sätt!
Vi åt sill lunch.. så jääävla gott.. sen senare skulle vi grilla.. Det blev en jävla massa mat. Tog kort på all mat. o faan va gott det var.. jag hade med mej grillspett.. o dumma helene grillade majs.. det måste varit så jävla gott :(
Men vi drack o prata, massa kort togs, Lucas sprang ju runt med kamera hela tiden.. suuuck..
Micke och Robin kom senare på kvällen..
Kommer kaaanske lägga ut bildeer.. men inte idag tror jag.. finns liksom ingen ork för det.
Anyway.. Det var stojj och stim hela tiden! Kul =) speciellt trevligt..
vi spelade plocke pinn också.. fast pinnarna var typ.. lika långa som jag.. så det var juh hemskt trevligt med.. jag var nog den första som åkte hem. oskar kom o hämta mej.. vi åkte vid 12. ville inte ha ebba vaken för länge.. sen skulle oskar jobba på lördagen...
Nee.. va skall man skriva mera.. idag e det juh söndag.. igår.. lördag.. så åkte jag o ebba hem till min pappa.. åt lite midsommar mat. färskpotatis, sill, osv.. gott som fan.. vi stanna hela dagen.. till sent på kvällen, oskar kom och hämta oss efter 22:00 nån gång.. och idag skall vi hämta lite möbler som jag har fått av Linus, tack kusin !
Sen sall vi juh upp till pappa som sagt.. grilla lite till, oskar e juh ledig i tre dagar så det e gött..
Nej jag skall gå nu, jag har bara skrivit kort om min helg.. orkade inte ta med allt.. =) Men jag hade iaf det bra, och Ebba hade det ännu bättre!
Tjjaao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar