fredag 12 juni 2009

Spöregn...igen...

Idag så har det regnat och regnat! Jag trodde det skulle bli översvämning! Men icke.
Eftet Sömntutan Ebba sovit klart sin middag så åt hon lite majs och potatis puré. Mums tyckte hon, kladdig och fin.
Då trava vi hem till Bella och Aaron. Gud va stor han har blivit. Så fin liten grabb, låter precis som Ebba när han pratar :D
Bella började as skratta förut jag undra va fan e det frågan om :p Då hoppar hon ner på golvet, Då ligger Ebba och suger på Aarons finger!!! Hahaha, Det är min tös det, det är så hon charmar små grabbarna, och Aaron föll pladask såklart! Nej dom e för söta tillsammans. Vi får besök av dom på Söndag faktiskt! Skall bli kul, då skall jag handla hem lite gott fika bröd till oss som vi kan mumsa på =)
Men annars har jag inte gjort så mkt nyttigt, städat.. Oskar hjälpte mej :o Snällt det.
Ebba sover, men hon vaknar lite ibland, så in i sovrummet och pluppa in nappen sen sussar hon så gott tills nästa gång det är dags att pluppa i nappen :D
Fan va skönt det var att få träffa Bella igen, saknat henne och Aaron så mkt!
Nu längtar jag tills Söndag.
Nu skall jag se klart på DVD:n jag köpte.. Ebba & Didrik, hela serien!
Den där Ebba asså, så jävla kul tjej.. haha man tänkte inte på det när man var liten, men nu gör man det, det är samma med sunes jul, jag sitter och gap skrattar åt Rudolf! Han e så sten cool! "Familjen !" hahaa..
Nej..
Tjipp tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar