söndag 7 juni 2009

illa illa

Vaknade i morse, kändes som hela rummet snurrade runt. Mådde så jävla dåligt, trodde seriöst att världen skulle gå under. Ebba vaknar, hon va sugen på frukost, ja försöker typ samla mej själv, ta lite andetag, Men det snurrar bara mera. Då frågar jag oskar, kan du snälla göra mat till Ebba. Nej säger han och vänder sig om. Jag har inte så mkt mer att säga om just det, utan att jag e så jävla besviken. Men han jobbar ju, det är hans ursäkt. Måste vara jobbigt att gå upp 20 min tidigare och bara hjälpa mej. Jag gick iaf upp. trodde jag skulle svimma.. jag vågade inte bära upp Ebba eftersom jag var ¨så yr, så jag gav min lilla gumma sin napp, och sen gick jag ut och gjorde mat till henne, var tvungen att hålla mej längs med väggen för jag trodde jag skulle ramla. Gjorde mat, la den på kylning, sen akut in på toaletten och kräkas.. perfekt morgon jag hade. Men sen var ja iaf tvungen att bära henne, bar henne till min säng, matade henne, bytte blöja, rapa, sen sov igen.. Tog tempen nyss, hade feber.. fråga mamma, snälla kan du åka o handla för mej? måste ha mat till Ebba. Hennes svar, du kan fan gå själv.
Så jag skall fråga pappa, han beter sig iaf inte som dom. Han hjälper mej iaf när jag mår dåligt.
Men jag skall komma ihåg det här. Det skall jag. Förvänta er inte att jag ställer upp på någonting hädan efter!
Skönt att få det skrivet iaf.
Nu skall jag försöka dricka lite vatten och lägga mej på soffan med ebba..
Älskar min lilla tös <3

1 kommentar:

  1. Hade jag varit i slite så hade du ringt mig,
    jag hade gjort de för dig!! <3

    SvaraRadera