tisdag 16 juni 2009

SOMMAR!

Det är sommar, Erica har klänning på sig =) En svart liten ballong klänning, super fin och super ny. Ebba ligger naken på golvet och rullar runt.. spyr lite, och rullar vidare, Idag skall hela familjen upp till min pappa på grillning! Det kommer bli fint det!
Jag vill inte sitta här o skriva bort en hel dag, så jag skall faktiskt ut och sätta mej på balkongen och vänta tills vi skall åka.. vit som man är.
Snart kommer Jessica kanske ner till gotland, nästa vecka tyckte jag hon sa. Det kommer bli kul, skönt att få träffa henne.. äntligen haha ^^
SE! Bara för att jag skall ut i solen så börjar det ett bra program på tv... jag måste ignorera det. stänga av tv:n!
Nej jag skall också på systemet och köpa lite vin till maten ikväll!!!
Nu vet ni det!
Ha de bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar