torsdag 11 juni 2009

Klippt Oskar

Idag, innan han åkte till jobbet, den dumma trimmern gjorde det kortare än vad den skulle, Men jag tycker han e skit snygg i så kort frisyr, det är lite badass över det hela ^^ Imo..
Men det tycker nog inte han.. Men det är så mkt bättre än det där ruffset han hade innan.. Nu har han åkt till jobbet, ebba sover lite middag.. och jag vet inte vad jag skall göra. Funderar på att städa lite, eller sitta på balkongen och sola.. Sen när ebba vaknat så skall vi nog ta en promenad ner till stranden o se om det är nåe folk där.. kunde ju vara kul..
I natt så har jag nog varit uppe minst 6 gånger för att ge Ebba nappen.. hon vaknar varje natt, ja börjar undra vad det kan vara, är det där snutt behovet? ja har köpt super dry blöjor till henne som hon har under natten, och dom funkar bra.. Någon som vet om det kanske är så att dom vaknar varje natt flera gånger i 5 mån åldern? Jag vet juh inte :p Det är inte så att det inte är okej. Men hon blir ju mer utvilad om hon får sova hela natten, i början tänkte jag tack gode gud för att någon uppfann nappen... Nu... det är djävulens verktyg.
Nej, balkongen! Jag städar när oskar är ledig istället.. Kan inte sitta inne när man äntligen fått sol i Slite!
Längtar tills Ebba vaknar så vi kan ta en promenad i det fina vädret, så kan hon få ha sin nya keps som hon fått av sin mumma.. Hon fick också en bok med sånger och dikter, sen en cd skiva till, så man kan sjunga med till texten i boken, tack mamma för att du e så go mot ditt barnbarn =)
Nu går jag!
tjipp tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar