måndag 1 juni 2009

Vakkart Veda

Så vakkart veda ida, skall göre mi i ordning sen treva öva till marina... Kaffe !!! Måste juh kolla in nya köket också, se om det får godkänt ella inte hehehe ^^ Ebba sov ända till tio idag! vi hade lite problem igår kväll, men det var så sent tyckte jag, så ja sprang ut och gjorde mat. Får inte sova så länge lilla gumman, Ja skall nog gå å köpa lite kakmums att ta med till marina.. fett gott mannen.. Ebba ligger och piper på golvet, hon kan få värsta höga tonerna, låter så kul. Ja nös till, fan va rädd hon blev, men sen skratta hon, Hon har spytt ner hela sin pappas säng :p Men det får han fan byta själv. den latmasken..Satt henne lite i hoppgungan förut, hoon försöker bara äta upp den! Hon hoppa lite, men sen blev hon lite sur, för ja tror hon slog foten.. Men hontycker det e kul. Vad skall man ha för kläder idag? Jag funderar på att dra ett långt linne bara, visa mina vite ben.. eller skall ja befolkning vara idag? Vi får se. men nu iaf skall jag äta en knäcke macka sen över till marina..lägger in lite bilder på mitt fika besök sen hehe ^
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar