onsdag 10 juni 2009

Mulet och grått..igen

Vad är det för väder vi har! Det började bra, men nu har vi bara det här? Hit med sommar tycker jag!
La precis ebba för att sova lite middag, hon började bli lite tjurig =) Hon har varit vaken så länge med, min lilla tös börjar bli så stor. Ibland känns det verkligen så konstigt, jag har barn, och jag är mamma. Men det är underbart, njuter av varenda sekund med henne, vill inte missa någonting! Jag kan bara sitta o titta på henne medans hon sover, hon är perfekt!
Jag kunde inte fått en bättre unge! Gud vad jag älskar henne... Så jobbigt när man försöker föklara, men det går inte, det går inte att förklara hur mkt man älskar den tösen.. För det...det finns inga ord!! Inte alls! Längtar tills hon vaknar så jag kan få pussa henne och krama henne, få henne och skratta när jag gör konstiga ljud, se henne ligga o gripa tag i sina tår och fötter, äta på sina kläder, rulla runt på mage, prata så där gulligt som hon gör med nappen, se henne hellre sparka på sitt gym än att använda händerna. Få höra henne nysa (vilket hon gör så fort hon e vaken)
Jo, jag älskar allt som har med Ebba att göra. Min ängel.
Jag ÄR Lyckligast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar