torsdag 26 mars 2009

! Wooh !

Är inte jag happy eller är jag inte happy????
Jag älskar min Kusin Patrik som räddade min lördag kväll!
KÄÄÄRLEK TILL DEJ!!!
Jag hade nästan gett upp hoppet där =) Men nu är jag back on track om man säger så.
idag är det rätt fint väder.. men va fan skall ja ut o göre då.. finns ju inge o göre. och promenaden tar jag inte förräns ikväll =)
Ja skall diska upp min tallrik skall jag göra.
Ebba ligger och har sovmorgon. vilken natt!!
Vi somna klockan ett i natt. halv nio imorse ville hon ha mat. klockan halv tio somna hon igen. och sover än! Jag är totalt utvilad. första gången på länge. Vi skall nog gå in till hennes gammal mormor idag, för min lilla kusin Wilma är där, och hon tycker så mkt om Ebba!
Älskar dej Wilma Hansson =)
Nämen! Nu har min lilla ängel vaknat! Ja skall in o pussa pussa pusssaaa Henne!!!
VILKET BRA HUMÖR JAG ÄR PÅ IDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar