måndag 30 mars 2009

Sammanfattningen =P

Oskar kom hit i fredags, blev jätte glad, trodde inte han skulle komma alls. Men det gjorde han!
Han följde med på hela hallen med.. Vi förfesta hemma vid Hako och Ahmed.. Det var rätt kul. Träffa gamla vänner igen e alltid kul..
Sen efter vi druckit lite drog vi till ishallen, fan vad folk.. det var juh så jävla mkt folk att man tappade bort varann hela tiden haha..
Bandet sög, men jag hade kul ändå.. Vi dansa jätte mkt, eller killarna hoppade väl mest runt som rabies sjuka antiloper. Hemskt skönt att få komma ut lite och träffa alla igen.
Jag och Oskar gick hem till Erik och sov där. Man var juh måttligt trött.
Vi åkte hem dagen efter. Hem till våran lilla tjej som vi saknade så mkt, saknar henne alltid när jag e nånstans, där hon inte är. O hela söndagen låg jag och oskar bara i sängen och hade mysigt!
Med Ebba såklart! Vi var juh helt slut!
Det första vi gjorde när vi kom hem var att beställa Pizza haha... bakis mat, fast jag var inte bakis, var inte ens full på festen, måste ju kunna ta hand om ebba dagen efter med.
Nu har han åkt hem. men han kommer nästa vecka igen. Längtar redan!
Då skall jag inte släppa honom igen!

Han har bättre hand om henne med:D det är kul att se dom två ihop.. dom e så söta!
Ebba fick sin första vacc idag, fan va hon va lessen. det verkligen skär i hjärtat när hon gråter. Det gick inte ens att trösta henne.. Usch vad det var hemskt, men det måste juh göras!
Nu skall vi se film och mysa, och tänka på oskar= ) Han gör mej gladast.
Återkommer nån annan gång =P
Älskar dej Oskar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar