tisdag 17 mars 2009

Regn och Rusk!


Idag har vädret varit så där jävla tråkigt igen. Snöblandat regn och skit!
Imorrn skall ja till stan och hämta mitt leg o kolla å kläder och skor!!!
Ebba skall åka till Moster medans mamma Erica är och handlar, det är så knepigt om man skall ta med sig vagn i mummas bil, den e juh så liten, så skall vagnen i och ur, nää, då får hon hellre vara hemma medans jag åker iväg.
Ebba är nu 57,3 cm lång och väger 5180!
Hon växer så det knakar!
Älskar henne så mkt, skulle aldrig kunna tänka mej ett liv utan min prinsessa!
Hon ligger och jollrar på golvet nu och katten Embla e så trött på henne för att hon aldrig håller tyst.
Men man måste juh visa att man finns! Nu sprang Embla in i sovrummet och la sig istället. Där får hon lite lugn och ro =)

Jag skall nog ta och börja laga mat, eller mat och mat..
Pannkakor :P Med sylt, och kanske, bara kanske... LITE GLASS!!!
Längtar som tusan tills den 28mars!
Då Pauline, då jävlar!! Då är det våran tur!

Lägger upp bilder på min lilla familj!

Min Älskade Dotter Ebba

Min andra älskade bebis, Embla <3

1 kommentar:

  1. Fiiint Erica! :D
    Ja hela hallen kommer gunga, och vi med den!
    Puss

    SvaraRadera