onsdag 18 mars 2009

Visby

Idag har jag varit i stan hela dagen, utan min Ebba, det var tufft, sakna henne hela tiden, men det var rätt skönt att få saker gjort som man skulle.
Fick mitt leg, mumma sa att jag såg ut som mamman i familjen adams.. schysst.. verkligen.
vi åt lunch nere på sjukhuset, jag tog köttbullar och potatis, skit gott vare.
sen skulle hon till jysk.. hatar jysk asså, det är precis som skit Ikea, inget passar, eller så passar det, men då fattas någonting.
Sen drog vi till Rusta, och där handla ja grejer :p Jag köpte faktiskt ett linne där, två par jätte söta skor! och ett silver armband, jätte fina saker för att vara rusta hahahah...
Handla osso på Vero moda, köpte två tröjor, en svart vit, och en lång svart, skit snygga faktiskt.
Sen köpte jag kläder till Ebba också förståss, En rosa dräkt med bamselisa på, as söt.
sen ett par turkosa byxor, skit snyggt med turkosa, den färgen var riktigt cool.
Köpte ett par skor till Oskar också, svarta och vita, heta.
Hoppas dom passar bara.
När vi kom hem så drog vi till Annbritt, för hon hade ebba medans vi var i stan.
Fick jätte mycket fina kläder av henne till Ebba. rosa rosa rosa :p hehe
Wilma linn och emma, tycker det är så kul med ebba, dom blev jätte besvikna när vi kom, för dom skulle precis gå ut och gå med henne, men ja sa att dom kunde göra det ändå för vi ville ha fika, hade inte fått kaffe på hela dagen. så det behövdes, man började bli lite stissig med en hel dag ut kaffiii asså ^^
Men nu är vi hemme och tar det lugnt bara.. Ebba sitter i babysittern och glor på reklam, det tycker hon e kul ^^
Någon skall väl tycka om det också hehe, kan det lika bra vara hon,Slängde ut Embla från vardagsrummet, hon skall bara hålla på å jävlas när hon inte får uppmärksamhet. hoppa på hyllor och bita på mattor, leka med blommorna och allt, så nu fick hon inte vara här inne längre..
Imorrn skulle Ida o Sanna komma hit, om dom gör de. Sanna brukar vara SÅ JÄVLA LAT.
Vem är jag nu, "Jag orkar inte" vem?? Sandra larsson slite city.
Nog om det. Nu skall ja ta o äte en knäckis..
Så skit på er.. ciao

1 kommentar: