måndag 23 mars 2009

Povel !

Povel ramel måste juh ha lite cred asså, vilka sånger..
Oh, fantastiskt! Dröm om min förvåning ;)
Sitter och pluggar ramel idag =) Vi skall ha allsång på bussen ¨på lördag!
Så ta av dej skooorna :D Eller i detta fall. Blus jäveln!
Men så långt skall vi icke gå Pauline! Eller som fredrik sa. Paula :D Jag har icke glömt.
Vill köpa nya kläder tills i helgen, men jag orkar inte åka in till stan. Så jobbigt med barnvagn på bussen och så..
Och det är inte så att jag shoppar loss på vitvå eller nått sånt.. Icke sa nicke.
Hoppas Oskar kommer ner i helgen! Jag vill jag vill.
Men jag tror knappast han gör det^^
Men hoppas kan man alltid göra.
Annars e han en KOCKOnöt =P
Naj, ja måste höre på den låten igen, kockonööt :p
Kokosnöt men annars e det jhu rätt.
Skall lägga mej på golvet och prata lite med Ebban nu. Hon ligger och skrattar för sig själv, och jag vill också vara med.
Hon lyckas alltid pricka in att bajsa när jag äter. Hon är duktig den där lilla tösen.
Lördag nu tack!!!
RÄKNA NER: 5 Dagar, Until "D" Day.

1 kommentar: