torsdag 19 mars 2009

Sikken natt, sickar, tuttar.

Vilken jävla natt, mardrömmar, när man väl kunnat somna, men då vakna man av de.
Till slut så satte ja på tv:n och kolla på den istället, orka sova om det bara skall vara så.
Så jag är skit trött!! Ja kommer ligga på soffan med täcke hela dagen, det tänker ja osso göre..
Har på mej min nya trlja idag =) Den e fin..
Och mina nya rosa tofflor, Dom e fluffiga och glittriga =) super duper mysiga!
Det är så skall det låta på tv. fi fan.
suckelisuck asså.
Ebba ligger som vanligt och sover så gott på ett täcke framför tv:n.
Hon däckar direkt om hon får ligga där..
Igår kväll såg vi på Operation Valkyrie, om det e så den heta, den va bra. super bra..
Sen såg vi på, som man bäddar, fan va rolig den va, en taxi kille med högtryckstvätt! jag skratta så mkt att Jag väckte ebba, men då fick ja så dåligt samvete att hon fick sova i min famn i nåra timmar.
Den där jävla äckliga kärringen på BVC är juh så jävla pantad i sitt jävla huvud.
"Hon får inte sova i din säng"
Vaddå får inte?!?! DET ÄR MIN DOTTER! INTE DIN ! JÄVLA FITTA!
Hon kommer ligga och sova i min säng tills hon blir 16 för fan. och du kan inte säga ett skit om det, ingen annan heller för den delen! Så håll käften jävla kärring jävel.
Jag hatar den människan så mkt att jag nästan aldrig går dit.
Och det är fler som gör. tråkigt nog att hon inte fattar det. synd.
Men nu tänker ja inte lägga mer tid på den gamla mandarinen.
Jag skall nu lute mi tillbaka och bara slappa. göött!
Så hare så dåligt ses vi där nere.
Jonas: "de e la enna gött vettu"
Så ball asså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar