onsdag 25 mars 2009

Sol!!!

Idag är det så fint väder! Soligt och allt! Snö helvete skall bort bara! Höll på att halka minst hundra gånger på väg till affären! Prästen var här vid ett och prata om dopet, tror allt kommer bli jätte bra, mamma skall hålla i Ebba när hon döps. Min moster Ann-Britt skall sjunga, hon har en så otroligt vacker röst. Kommer nog bli bra. Blire lite väl många bara. Men det får gå. Så den som känner sig utanför för att jag inte bjudit dom, jag kan tyvärr inte bjuda fler.. =(
Tyvärr.. Men no hard feelings där skall ni tänka..
Idag har ebba en jätte fin klänning på sig, vit med röda rosor, den har faktiskt varit Linn Eller Emmas klänning. Jätte söööt!
Snacka om att jag har ren städat nu.. Skiiinande rent. så skönt. Önskar man kunde har det så jämt. Det är juh inte stökigt här, men kan bli lite dammigt för ofta, men det finns liksom ingen tid, man e så trött. Och jag spenderar all min tid på Ebbisen.. Och det gör jag mer än gärna. Man är juh mamma ledig för en anledning liksom! Hon somnade i sin lift förut, och hon sover än.. Så söt när hon ligger där och snuttar på sin napp. kan titta på henne i timmar! Älskar henne så jävla mkt, helt galet mkt.
Mammas prinsessa!
Kul att man kan se tv då. solen lyser rakt in på tv:n... så man kan inte göra nått annat än att sitta vid datorn, kan inte gå och plocka i lägenheten heller, allt är juh som det skall. jag skulle juh kunna laga mat nu medans hon sover, men ja e inte hungrig än hehe..
Nej, jag tar en dusch..
CYA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar