fredag 27 mars 2009

Tidigt besök

Ja, man vakna av ett samtal av mumma, lika bra att svara annars ringer hon snart igen. Jag svara, och hon bah, det är en som vill träffa dej här, jag undra såklart vem det var, då sa hon kan vi komma över? Jag hade juh inte klivit ur sängen än! Men hur som helst så klämde ja ur henne vem det var, Min kusin, svante vante.. o.o Jo han var i slite, han skulle till nåra polare i fårösund.
Men dom kom iaf in efter fem minuter. O HERRE GUUU SÄGER JAG BARA! Där in kom en svante lång som ett hus! Han e minst tre huvud längre än mej, vad fan matar du han med Anna lena????? Men hur som helst, va stilig du har blivit svante, så söt så.
Han fick träffa Ebba också.. Som ligger och joddlar på golvet haha =) Min älskling!
Idag blire inte mkt aktiviteter! Planera som fan för imorrn kanske! hehe.. ja e juh såååå nervös! för vad? Hur fan skall ja kunna veta!
Urban kanske kommer hem till mej ikväll.. Han hör väl av sej sen. Annars blev de på söndag =)
Men hur som helst, om en timma ca kommer mamma.. hon skall tvätta en tvätt åt mej, fanns inge jävla tvätt tider. Man blir juh suuur.
Men så e det.. Jag skall ladda ner enn film nu som ja o ebba kan mysa till det framför.
Kunde inte sluta pussa på henne igår.. hon är juh bara för sööt!!!!!!!!!!!!!!!!
Guud, mamma älskar dej din plutt!!!
Skriver sen..
TATA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar