fredag 20 mars 2009

Aawww =)




Man blev lite rörd, när man fick meddelandet från Oskar om Ebba. Han älskar verkligen sin dotter. Och Ebba älskar sin pappa också. När han håller i henne så ler jag inombords. Eller när han inte träffat henne på ett tag, sen kommer han hem hit, ser henne, och han skiner upp som en sol. Då är man verkligen tacksam och lycklig, det är precis vad jag är. Önskar bara att han kunde komma hit och träffa henne oftare. Du har inte en aning om vad du missar Oskar. Första stegen, första orden. Kommer du vara här? Det hoppas vi!





Meddelandet från Oskar, Ebbas pappa:
""Fan va jag saknar er. Speciellt Ebba... Det är en speciell saknad som jag inte känt innan hon kom. Det känns som man missar så mycket. Man vill bara hålla henne och va med och se hur hon växer och skydda henne. Få höra henne skratta och när hon låter så där gulligt när hon får mat. Det är jävligt jobbigt =( ""

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Man kan lätt va stolt när man har en sån fin dotter. Ska komma ner så fort jag kan!

    SvaraRadera
  2. Du kan lätt vara stolt! Hon är det finaste vi har. Och hon saknar sin pappasing =) Och det gör mamma med!

    SvaraRadera