fredag 27 mars 2009

Min familj <3



Min dotter, mitt liv. Jag kan nästan inte föklara min kärlek till dig i ord! Du är det bästa som har hänt mig! Jag längat alltid tills du vaknar så jag kan få pussa dej. Älskar när du ligger i min famn och sover, då tittar jag ner på dig och bara ler. Jag är så glad. Du är mitt allt. Jag behöver ingen annan än dej!
Du och jag för alltid min lilla älskling!




Mamma, min älskade lilla mamma, du älskar verkligen Ebba.
Och det gör mej verkligen glad att du älskar Ebba så hemskt mycket!
Hon älskar verkligen dej, du får henne alltid att skratta och hon sover så gott vid dej.
Vi har haft våra gräl, men vi älskar varandra lika mycket ändå. Och du har verkligen ställt upp för mej när jag behövt det!
Du är den bästa mamma en dotter kan tänka sig!






Pappa, du har alltid funnits där för mej. Det har jag alltid sagt att du är min bästa vän. Det fínns inget du inte skulle göra för mej. Fast du kan skämma bort mej lite ibland, men det har jag inget emot.
Du är en stor del av mitt liv och kommer alltid vara det.

Jag hade tyvärr inget kort på min äldre bror Richard! Som jag älskar, han betyder väldigt mycket för mej.Skulle inte kunna tänka mej ett liv utan min älskade bror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar