lördag 4 april 2009

SMÅTT å gott

Jag måste verkligen städa.. men inatt.. två timmars sömn.. då orkar man fan inte göra det. skall försöka få lite sömn under dagen. Om det går. hon tar bara sina små power naps..
Hon ligger under sitt baby gym och har jäätte kul. skrattar och slår på saker.

Igår var vi hemma vid moffa ole, såg på hockey och åt kebab typ. Hv-Fbk.. vem vann.... FBK så klart! Sista säsongen för Jörgen Jönsson, det e fan sorgligt, han e typ.. bäst.
Men dom tar väl bara in en annan pro spelare istället! Ebba kommer också bli ett Färjestads fan =) Har jag bestämt. Men min morbror anders gav henne en haklapp som stod, Född Modo-it! Den kan hon ha och spy på sa jag då.
Igår var vi ute på lång promenad, jätte skönt, men så jävla varmt. var tillomed tvungen att klä av Ebba fö fan hahah :p
Min kamera har ännu inte kommit tillbaka, lämnade in den på lagning.. men han säger väl bara att den inte går att fixa bla bla.. toppen på det, min tv e ännu mer trasig, bilden e helt frasig. Jag får väl ryck! Kul att ta hem någon hit och se på tv då.. "nej vi får gå in i min säng o se på min 20 tums tv istället" Pinsamt typ.
På lördag är det dop. Kul att ens bästa vän inte ens kommer då. Hon anmälde sig inte iaf.
Och jag tänker inte ringa upp heller. Har hört av mig så mycket, skall vi göra det , det eller det?
Ibland får man inte svar ens. Så nu skiter jag i det. Behandlar man sina vänner så? Knappast. Dom kommer bara stå där ensamma i slutet iaf!
Och då är det bara jag som skrattar. Ibland blir man så lurad, om vem som är dom riktiga kompisarna.. jag hoppas ja inte har fel om dej. För utan dej vet jag inte vad jag gör.
Det finns alltid en jag kan lita på iaf. Han har nog aldrig svikit mej som vän. Och jag älskar honom mer än allt annat, Han tillhör min familj. Oskar Lingström.
Han kommer fan före alla andra. Inte Ebba såklart då. Hon kommer alltid ligga först no matter what.
Mamma älskar diiig ebba, snart kommer din pappa hit, mååndag, läängtar!
Ni är det finaste som finns!
Jag skriver väl mera sen liksom =)
Lite mera nya bilder på min Älskling

1 kommentar: