tisdag 21 april 2009

Duh...

Min dag är juh inte förstörd eller så... Orka möta DEJ liksom! Hade hon inte varit med så hade jag sagt DEJ ett och annat. Fi fan för dej. Trodde verkligen att allt skulle bli som förut, du var fan allt för mej. Min bästa vän utav allt. Vi hade jämt kul ihop, och nu kan vi inte ens vara vänner. Pga den jävla fittan... eller som hon sa, du vill inte ens själv ha med mej att göra. Varför är du då så falsk och kommer fram till mej? Jag vet att du, eller NI, läser min blogg.... Så ta gärna åt dej! Du var så jävla feg så du kunde inte ens svara på mina mess dagen efter. Du lät emot göra det åt dej. Vill bara ha ur dej ur mina tankar, för så jävla kall som DU är... Det tror jag fan inte att jag har varit med om. Men ändå, så finns du där. Och lär säkert aldrig försvinna. Älskar dej och hatar dej på samma gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar