måndag 6 april 2009

.

Det där lilla gnutta hopp man hade, det börjar försvinna sakta. Man börjar se helheten med allting. Det kommer liksom inte hända. Så från och med nu går Erica vidare! Kommer nog bli svårt och tufft i början, men det är som du säger, Du är bäst Erica. Tack vännen.
Längtar tills jag får träffa min bästaste bästis på lördag. Tänkte bjuda på middag nån dag med!
Haha kom ihåg, min polare tyckte jag skulle sätta ut en kontakt annons! haha, skrattar ännu åt det alltså haha.. Man får väl ta å göre det, 40+ kvinna söker 20+man... eller nått =P haha, nej fy fan.. så desperat är man inte iaf ^^ Och tur är väl det! Jag har min Ebba och behöver ärligt inte nån jävla snubbe, NI är bara till problem, typ 90% av er, shit väx upp för fan. Och då snackar vi grabbar över 20 asså.. Pinsamt. Jag har då lekt klart för längesen. Och bra är väl det=P
Nej Mårtensson! Kom hit nu... Palla vänta typ ^^
Nu tänkte jag fortsätta att städa lite.. Om det nu blir av, det e juh så fint väder, vill egentligen sitta på balkongen i solen och dricka mitt kaffe!
TA TA

2 kommentarer:

  1. Jag tog åt mig när du skrev mårtensson.. :D
    Men från och med nu heter jag FRU LIND!!
    Skämt åsido.. Jag tänkte ta mig ut på onsdag som sagt. Om du har en liten stund övers till mig!! ;D

    SvaraRadera
  2. det gör du rätt i !!! fru lind!

    SvaraRadera