måndag 13 april 2009

=O

Jaa... Då var det dom dagarna. Va kasst att du redan har åkt. och som jag tjatade!
Ebba var jätte ledsen när hon vaknade, precis som hon saknad sin pappa. Försökte lägga mej ner bredvid henne som Oskar gör, men ikke, det skall bara vara pappa^^ Här duger det inte med mamma inte. tog kort på dom när dom låg där, man fick tårar i ögona, det var det vackraste jag sett. Mina två älsklingar på ett o samma ställe. tillsammans.
Älskar er, mer än vad ord kan förklara. Och som dom håller på att prata med varandra, dom e så söta. Men nu har han åkt. Och det är bara jag och Ebba kvar. Embla med såklart, men hon e så jobbig. Hon har kommit i trots åldern ! Men älskar min lilla kissemiss ändå. Jag o Sanna skall byta soffa.. skönt faktiskt, vill faktiskt ha en divan.. Är så trött på min !!
Vad skall man göra idag då... inte nått... Menne, ja skall iaf spela lite, då fördriver man tiden bra!!

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar