onsdag 15 april 2009

Fullt ös !

Det har varit folk här hela dagen, det är inte ofta de naj. Först kom faktiskt Tanja hit på en fika, vi fika och prata en massa, riktigt trevligt, hon skall komma med Emilia imorgon, Goa unge ! Sen kom tre grabbar hit och ville träffa mej!! Haha, nää, men dom från Kibbas kom hit och satte in en fläkt i mitt kök, ser mkt bättre ut nu, mer som ett kök. Det gick snabbt, nu väntar ja bara på att den skall fungera med, men det fixar dom imorrn, Sen kom faktiskt Lasse och Kajsa hit. Lasse är Ebbas gammelfarfar, han har aldrig träffat henne förut, han kunde inte komma på dopet heller. Kajsa är Ebbas pappas Faster. Trevlig liten prick! vi drack kaffe och åt hemmagjora bullar och muffins, det var smaskens. Dom tyckte ebba var så söt. Klart hon är. Hon pratar så mkt nu för tiden. Jätte kul att höra på henne. Sen skall det tryckas in en massa fingrar i munnen och pratas samtidigt. Så söt min lilla tös. Nej men min dag har varit mer fart på än vanligt. Rätt skönt att inte bara sitte och glo. Men nu skall ja fixa lite saker.. Som.. som.. ja det kommer jag på sen!!

Tingeling
Ebba somnade i min famn när vi såg på film på datorn, så söt älsklingen, mamma älskar dej mest av allt!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar