lördag 18 april 2009

Lovveloveii

Prata med en vän förut, börja snacka om hennes lilla crush på en grabb. Jag håller med dej gumman, det är piss att vara förälskad o kär i nån som antagligen inte är det tillbaka, men kanske bara tycker om dej? Men vet du ! Om jag får säga min mening, Så gå vidare med det där, du e den finaste människa jag känner. Och du vet att du kan få bättre. Det är svårt, Men till slut går det. Har själv varit i samma sits.. Och jag vet att det känns, utav helvete. Tänk bara efter, e han värd dej då? Älskar dig tösen =)
----------------------------------------------------------------------------------
Ligger hemma magsjuk idag, Ebba fick åka till mamma och sova där. Mår iiiinte bra alls.. Trodde ja skulle dö imorse, hade över 39 graders feber, allt var bara skit. Sen ta hand om min lilla ängel? Nee, det gick inte :( Så hon fick vara med mamma, så hon får det hon behöver. Och jag kan få vila o friskna till, saknar henne redan. Hatar verkligen att vara utan henne ! Tiden går så fort! Snart flyttar hon väl hemifrån !! Min Ebba! Älskar henne mer än allt annat på hela denn jord, hon kommer före allt och alla !
---------------------------------------------------------------------------------
Nu skall jag ta och vila lite, menne... ja... ja skriver mera när jag mår bättre...
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar