lördag 2 maj 2009

Tusingen också !

Missade båten imorse... Så nu e man väl fast i sthlm tills oskar kommer hem igen från Finland. Måndag tisdag alltså, skall man bara fixa sovplats med, men kan nog sova hos viktor. Han ville ju ännu träffas på en fika så då kan han lika gärna stå ut med mej hela natten också :P haha...
Anyway, Var ute på söder med Jessica igår kväll, det var super! Men det blev lite kyligt till slut, men den snälle huddinge/gotland vakten, Jens stor :P gav oss en filt.. han hade nog ögona lite öppna där. Så där satt vi o prata om allt! Kul, det är alltid kul när man hittar på nått med Jessica^^ jag kissa endast två gånger igår, Men hon gick minst 5 ¨gånger, pissblåsa som en ärta :p haha...
Så nu så här dagen efter... fy... vill sova, men NÅGON HAR EN JÄVLA VOLYM PÅ DVD FILMEN!
Allt var perfekt tills jag kom hem. Berätta för Jessica exakt vad jag tyckte och tänkte om dej.
Men sen så beter du dej så, man blir så trött. Man har liksom inte tid för bagateller! ANTINGEN är det så, eller så är det INTE så här! Bestäm dej. Annars vet jag iaf att jag skiter i det.
Det e knappast så att jag e fast med det jag vill, jag kan alltid ändr mej. Blir bara så sur.
Man får böna o be om allting. Så skall det FAN INTE vara.
ajj, palla skriva mera, blir bara sur. Du kan juh åka iväg nu så kan ja dra till min polare.
HEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar