söndag 31 maj 2009

Kort sammanfattning! :D

Jag kan juh börja med att Marina hjälper sniglar över gatan. Var bara tvungen, hahah!
Ja.. vart skall man börja.. Robyn har varit här, erik och niklas med! robyn och erik lekte jag med i fredags, vi åkte till gyle och grilla, jävla mygg säger jag bara! Men mysigt var det, förutom att man klia sönder sina ben, Robyn slog sönder två mygg på mina ben direkt efter att jag klivit ur bilen, dom e galna i erica! tack gumman. Ebba fick ett i pannan, i bilen! va hade myggen där inne o göra! Men jag spöa på den rätt så rejält!
Robyn sov också över här, vi såg på en massa film, en skräckis, fy farao va rädd jag var! vi satt uppe seen seen seent! Lägger nog upp en bild eller två på vår lilla korv grillning.
Men erik åkte hem sen kom han o niklas tillbaka dagen efter, då såg vi alla på film o åt pizza, har bara blivit gottis mat nu dom senaste dagarna. hehe..
Så var det med fredag och lördag faktiskt.. Idag, (morsdag) jag o ebba gick upp till min mamma, ja hade köpt en jätte fin present, Inte fick jag en present idag inte ^^ Ebba var väl lite för lat för att sticka till affären, min gull unge..Vi grilla o stojja =) Sen gick vi in till Hompas mamma o pappa, snacka lite, sen gick vi hem, o ja o ebba bestämde oss för att treva hemåt, hon pratade såå mkt på vägen hem, så jag joina hennes snack o vi började prata väder och kläder.. Och snälla Sophi har lånat ut sin hoppgunga till Ebba, den tyckte hon om, men hon vill gärna äte på den, och det går juh inte..
Oskar skulle varit här idag, men han kommer imorgon! Längtar!!!!!
Imorrn kommer kanske Robyn hit igen.. Hoppas man, kul att leka med henne. Det är Oskars kusin för er alla nyfikna.
Ja vet att det var mera ja skulle skriva, men ja kommer inte på allt nu, men om ja kommer på det så skriver ja ett inlägg till :D
Nu lägger ja upp bilder!
Ciao trogna läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar