onsdag 13 maj 2009

Donat hela dan !

Idag har ja städat och donat hela dagen, Sandra Linda och Nora vad ute och gick med Ebba en sväng medans jag städade vårat hem, Tack super snälla ni =) Lättare att få saker och ting gjort när man inte behöver springa med nappen hela tiden. Hon e så söt i sina baggie Jeans idag hehe..
Nu ligger min lilla ängel på ett täcke på golvet och kollar på tv och leker med sitt babygym, så duktig hon är.. Igår vände hon sig om på mage, jag såg det inte tyvärr, men mumma gjorde, hon började skrika när jag var på toa.. haha hon skratta o hade sig, fatta inte vad det var frågan om, sen såg ja att ebba låg på mage. då hade hon slängt sig om hehe, duktig min lilla tjej är..
Skall ännu plocka i sovrummet, rena säng kläder och plocka i ordning tvätt o allt..
Men det går så bra så.. Just nu tar jag en paus :p
Nepp, skall pussa på Ebba nu... CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar