torsdag 7 maj 2009

=`(

Kan inte riktigt skriva vad man tycker och tänker helt ärligt här, för då kommer du väl sur som fan till mej sen.
Men kan säga att jag känner mej blåst... riktigt blåst... Man tror en sak men det blir en annan. Perfekt. verkligen. Min födelsedag, slutet blev... fy fan...
Du vill inte ens prata om det, aa, du hade jobbat sent, Men det är inte jobbigt att prata! Jag har inte kunnat sova i natt för vår dotter varit ledsen! Men ja orkar prata! Det kändes viktigt för mej! Jag har väntat på det. Jag tror jag tänker på dej i onödan. Varför skall jag göra det för? Du menar inget seriöst iaf, det e bara jag som varit blind. alldeles för mkt. Jag måste ändra på det, vet inte hur, men jag skall... Jag tänker inte bli sårad igen. Det finns bara en sak jag vill, och tydligen så vill du inte ha något med det att göra. Kul... allt var ett missförstånd, ett missförstånd som gjorde mej lycklig, för en gångs skull. Ett missförstånd som gjorde mej att må bra och le om dagarna. Men det är väl som bortblåst nu ? eller?
Nu är det väl bara att gå tillbaka till att må som ett spann skit...
Fy fan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar