torsdag 9 juli 2009

suckkk

Det är inte lätt att jobba på brännan tills festen i söder är!!! Jag har juh fått solmärke efter min vita klänning, och dom skall inte vara där!! Och brun utan sol e juh fusk, plus att det inte håller! snart drar jag mej till ett solarium om solen inte tittar fram! man blir juh tokig!
Längtar iaf tills den 24 så bad...
och den 25:e skall jag till Ubbe på grill partaj.. skall bli kul att träffa honom igen! Inga singel tjejer som vill följa med? haha, och det är inte till mej, det är till han.. haha, han e då alltid samma ubbe asså ^^
Idag blir det Ebba och Mamma dag hela dagen, igen! Älskar att få vara med henne helt själv. ligga o busa på golvet, sova middag ihop, allt det där!
Hon e min solstråle i detta regn o rusk väder.
Blev man precis bjuden på ett annat grill party i hemse då :D Men i detta väder? måste juh bli sol först!! Menne... ja orkar typ inte skriva mera.. skall äta upp min smörgås som jag gjorde för typ fem timmar sen :p
Ciao

p.s Oskar har juh pajjat min dator, så ja sitter vid hans nu. Så det blir inga bilder eller nått sånt, sen så kan ja inte vara online så ofta, för han sitter här...typ jämt :p nee det gör han inte.. men ofta ^^
nu...ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar