lördag 18 juli 2009

Åh!

Blev inget sudret idag! Så jävla kasst, Evelyn hade betalat fel elräkning så det fanns ingen el där, men på måndag åker vi nog dit. längtar som fan, orkar inte vara här längre! vill fan ut på landet, ja e ingen city råtta eller vad fan man säger.. jaja what ever.. Oskar och viktor är på väg hem. Så måste väl börja fundera på vad jag skall laga för mat, eller så väntar jag tills dom kommer hem så kan DOM laga mat :D ja e fan inte dum ja naj..
Väntar ännu på svar om trean som jag kanske skulle ha. men dom har inte ringt än, hoppas dom gör det snart, för att jag måst juh säga upp min lägenhet före 1 augusti lissom..
Vilket tråkigt väder det är ute idag asså.. men i förmiddas var det super fint, var så jävla varmt så ja slängde på mej en klänning och ut på balkongen, evelyn och viktor slagga juh här i natt så ja hade sällskap när jag vaknade, vi drack kaffe o babbla på om all mellan himmel och jord.
Jag tjatar! Men! Jag längtar tiill sudret! Få träffa Robyn, få prata och umgås med henne. Been to loooong. anyway... Sen fide.. se pumpbolaget. Nån som skall dit? förutom jag och robyn såklart.. Och Helene.. Its my hoes yo...
Ja har fan fått ångest! Idag, har jag inte varit ute :S det har varit så mkt att gjort här hemma, haft folk här hela tiden, sen trodde ja faktiskt att vi skulle åka, Men ikke..
Pauline, du måste komma till fide! Ja vill det! Sen vad du vill är en helt annan sak!!!
Plus att jag vill se magen!!! FfS =)

Å Oskar har köpt en baby monitor idag! Ja blev super gla! Det var med video kamera o allt, så man kan se ebba när hon sover vart man än är :D

Skall ut o ta en röjk, och INTE ringa.. fan jävla tix ja har att alltid ringa nån när jag sitter o röker på... min balkong, där fick jag till det :p



Palla... ciao

1 kommentar:

  1. Men jag jobbar jue!! :( Magen kan du få se iaf, jag är i slite jämt! :)

    SvaraRadera