tisdag 7 juli 2009

Nu så !

Nu börjar vi friskna till, men man vågar inte skrika hej ännu, Oskar blev precis sjuk igen.. fast skit i det, tänk på lilla Ebba.. min lilla blomma med hosta.. stackarn. Men nu e vi alla på bättrings vägen.
Oj vad jag har gjort mkt, kommer nog inte skriva med allt heller för den delen..
Men hela familjen har tagit en tripp till stan, skulle inhandla en massa saker för sommaren. MEN, jag kom hem med en massa klänningar och accessoarer haha.. Och kläder till Ebba. jag e så kass.. :p Men jag var bara tvungen!
Köpte sjukt söta klänningar, fanns en, som ja bah älskar, jag såg ut som en söt muffin! Så det var typ några lappar som gick åt där, sen blev det då bara regn o rusk på denna ö... så vi stanna typ bara hemma och gosa allihopa.. Men när det avtog lite, Då ringde jag Helene!!! Så åkte vi och shoppa IGEN,, och som vanligt kom ja inte hem med det ja skulle, ja kom med en massa kläd kassar istället, och fy fan vad roligt vi hade när jag provade kläder, jag skratta fan så ja höll på att pissa på mej i provhytten. Och helene skratta för att jag skratta, men sen kom hon med en tröja FUL SOM STRYK, men ja tänkte visst ja testar.. och ja tar på mej den, och trodde fan ja skulle svimma.. den var så ful så att varje gång någon skall köpa den så gråter folk i kön!!
Men hon ångra sej ganska snabbt om att hon ville at ja skulle testa den, orkade inte gå tillbaka o fixa det där stavfelet, anyway.. O nu väntar ja på att sommaren skall komma tillbaka så man kan få arbeta på brännan till festen den 24:e.. Då du Helene.. då blire fan inte en enda nykter minut!
Vi skall förfesta lite ute i Fide med helene o Peder, grille o snacke =)
Längtar som fan..
Ebbas farmor kommer ner nu också.. kul för dom o träffas lite.
Juste, lekte lite med Robyn i fide medans oskar mecka med bilen, det tog år och evigheter.
Men det gjorde inget, hade juh Robyn, vi åkte hem till Kajsa och hälsa på,Lasse var där med, Det är ebbas gammal farfar om ja inte misstar mej, Dom tycker så mkt om Ebba, så hemskt roligt att se, Hon kunde nog inte fått en bättre släkt.
Sen åkte vi till hemse, man märkte att frida bida var siper trött, men itne sova nu naj!
Så vi såg en film, vi såg Juno, den e juh bara för rolig,
ja orkar inte skriva mera nu :(
Ja skal RÖKA.. sen skall ja vänta på att mannen i huset kommer hem.. Måste passa på att plocka upp lite här hemma med, så det inte blir nåe gnäll..
Och Grattis till Dyppe och Marina som blivit föräldrar till lilla Lousie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar