söndag 12 juli 2009

Nu så !

Ja då har vi badat! I mitt badkar dåra.. massa skum blev det, behövde fan ett långt bad, Ebba har faktiskt varit mkt pinnig idag, men det är väl tänder på g. fick laga mat och hålla henne samtidigt, ja fick äta och hålla henne samtidigt :p hon e som sin mamma, mkt uppmärksamhet skall det vara!!
H3h3.. älskar min lilla tös, nu ligger hon och sover så sött i sin söta lilla säng, på torsdag kommer hennes farmor till gotland, då bär det ut till kapellet och bo där..
Undrar hur det kommer att gå.. Det undrar jag, jag kommer säkert kunna stå på mej, och säga ifrån. NI vet vad ja pratar om, snackat om det förut om hur allt låg till. Men hur som helst, SKÖNT var det i badkaret iaf, haha... Om man säger så, men ingen avslutning. lol.. Nee hur så ja säger. hemska mej.. Men men, ja skall försöka få oskar med ut och röjke.. Sen skall jag tvinga han o se film med mej!! Ja vill inte se en massa trams på tv, ja vill se spännande saker, fast nu är det juh så att vi tycker helt olika, om vad som e spännande eller intressant, men det gör det bara ännu mera kul att umgås med honom, hur kul hade det varit om man hade kommit överens hela tiden, hu sa mej..
Röjke nu, han fråga mej själv!
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar