fredag 17 juli 2009

.......................................................................................................

Så varmt o skönt ute, skall nog gå ner på stranden med Ebba.. Hon har inte direkt varit där ännu, men hon har inte så mkt nöjje utav det liksom :p Svårt det är att ge henne pureér, eftersom jag inte får i henne varken saft eller vatten nu när det e så varmt, så behöver hon typ dricka välling istället för att äta puré, så hon får i sig vätska, vi skall dock prova att ge henne i ett vanligt glas igen.. någon som har tips om hur man kan göra? har testat med olika smaker med saft, men hon vill verkligen inte dricka det :p
men men.. =) Ikväll/natt kommer Evelyn och Viktor hit, dom skall bo här över natten, juste ja, Fido med, det är hunden.. Sen på lördagen kommer vi alla åka ner till Grötlingbo och bo där ett tag, skönt att komma ifrån slite. Mkt skönare att vara på landet under sommaren. OM DET ÄR NÅGON SOM HAR MYGGNÄT, REGNSKYDD (TILL VAGN) OCH/ELLER LÄRAGÅSTOL, OCH VILL SÄLJA!! VI VILL KÖPA!!!!
Den 24:e blire juh såklart ännu Fide.. skall bli sååå kul.. Robyn min princess skall följa med också, trodde aldrig hon skulle säga jo, men det gjorde hon! och glad blev jag!!!! Vi träffas inte så ofta som vi borde, hon e juh trots allt en av mina bästa polare! För alltid! Hon skall hjälpa mej färga om mitt hår nu när vi åker ner, vet inte om ja skall gå på samma färg eller om ja skall byta? brun? blond? svart? INTE röd... fö satan.. rötottar e skankigt.. you heard me.
Anyway, ja måste sätta fart om ja skall få i ordning allt som skall göras i ordning.
Haha det är så kul att se ebba sitta upp, hon blir så arg för att hon vill kunna ställa sig :D
ibland när hon sitter så ramlar hon omkull, det ser rätt kul ut och hon skrattar mest, hon blir så uppe i varv om något e kul, då börjar hon hoppa, sen trillar hon bakåt haha :p
Älskar henne så jävla mkt <3
Nej nu måste jag verkligen kila..
Bajj bajj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar