fredag 7 oktober 2011

fula brudar

Alla har väl fördomar. Men snälla,vissa skall man bara hålla för sig själv! Sitter på bussen på väg ut till petrina! Kommer bli en galen helg! Idag blire vin o film imorrn blir det fest. Kommer bli crazy! Fick världens chock igår på jobbet! En person kom fram o sa hej. Å fy va dåligt tajmat de va! Slaffsig hästsvans inget smink. O helt nergången. Så såg jag ut. Främmande människor som ser mig så bryr jag mig inte om... Men .. Du o andra man känner. Ja blev generad haha.. Gott luktade jag iaf :$ Börja sminka sig varje dag nuda haha.. Nej så illa skall jag inte ta i. Gick o små fnittra för mig själv hela den dagen sen :-P Nu blire lite sonic syndicate i lurarna o väntar på att komma fram sen på nästa buss!! Tagga folk!! Älskar er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar